Direktlänk till inlägg 18 mars 2009

Händelserikt värre

Av langhed - 18 mars 2009 20:12

Flygresan ner gick väl rätt bra. Ganska långtråkigt blev det eftersom vi fick mellanlanda i Madrid för tankning och personalbyte. När vi kom fram till Teneriffa så dök aldrig Minnas väska upp på gagagebandet. Jag blev ju naturligtvis upprörd och förtvivlad. Fick göra en förlustanmälan och sen hoppa på bussen till hotellet. Väl framme så blev det en trevlig överraskning att få se hotellet och rummet. Eller rummen snarare. Vi har två sovrum och ett vardagsrum/kök. Två badrum, en med dusch och en med badkar. Det coolaste var att vi har ett sovrum på en vindsvåning med takfönster. Jag får fotografera och lägga upp här.

Imorse vaknade jag av att regnet smattrade mot takfönstret. När vi till slut klev upp så var det mulet men varmt.

Idag har vi mest promenerat. Vi gick ner till havet och kände på vattnet och tittade på vindsurfare. Vi har även badat lite i poolen och sedan gått på shoppingtur eftersom Minna inte hade nått ombyte alls. Hennes väska har inte dykt upp än så vi får hålla tummarna att den kommer under morgondagen. Annars vette sjutton.

Här kommer utsikten från hotellbalkongen och en bild på Minna i poolen.

 
 
Ingen bild

Elina

18 mars 2009 21:39

Åh va härligt det ser ut. Hoppas verkligen ni får igen väskan också..

 
Ingen bild

nyr

19 mars 2009 11:30

Är det månne en golfbana vi ser från balkongen? Ser så ut. Kanske blir det fler bilder från nykameran i så fall!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av langhed - 2 mars 2015 10:22


      Nu är det nära. Taxin kommer om 1 timme och jag vet nån som är sjukt laddad. Thailand here we come. Jag ska se om jag lyckas blogga lite på den här resan, lovar inget....   ...

Av langhed - 12 januari 2015 22:09

   

Av langhed - 16 maj 2010 22:01

Satt ute på altanen i eftermiddags och surfade på sista-minuten-resor för skojs skull. Hittade en resa till Portugal från Stockholm den 18:e maj som var billig. Och då menar jag billig. 4-stjärnigt hotell beläget alldeles vid stranden. Surfade vidare...

Av langhed - 22 mars 2009 23:09

Det har varit resans varmaste dag idag. Riktigt svettig har det varit stundtals och några i sällskapet har blivit solbrända med betoning på brända. Det har med andra ord varit poolen för hela slanten. Minna har sim och dyktränat. Det går riktigt bra....

Av langhed - 21 mars 2009 21:43

I eftermiddags tog vi en promenad ner till centrum. Tog en bild på en blomma som blommar i träden precis utanför hotellet. Otroligt vackra! Vi gick runt i lite affärer och Minna köpa sig ett par solglasögon. Själv köpte jag ett polaroidfilter till ka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards