Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Home sweet home

Av langhed - 1 februari 2009 21:02

Nu är jag hemma igen. Trist på ett sätt men skönt på ett annat. Man skulle ljuga om man sa att man inte längtat efter sina flickor.

Hemresan var rätt lång. Vi åkte från hotellet lördag kl 11.10 lokal tid. Flyget gick 13.30 eller skulle ha gått, rättare sagt. Vi blev en halvtimme försenade.

Flygresan hem var roliga än dit eftersom man fick se en hel del. Vi flög först längs Marockanska kusten, in över Portugal, Spanien, Frankrike o.s.v De snöklädda bergen på bilden är Sierra Nevada. Det var riktigt läckert att se dessa snöklädda berg. Paris var också en upplevelse att se från ovan. Har aldrig varit där men jag förstår att stan är stor.

När vi landade på Arlanda blev det raka vägen till Rest & fly. Åter igen var det livat men den här gången var personalen och sa till dom så man fick sova. 9.40 lämnade vi Arlanda och landade slutligen i ett kylslaget Luleå.

Nu avslutar jag den här resebloggen för den här gången. Nästa resa tar sin början den 17 mars. Vi kanske ses då!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av langhed - 2 mars 2015 10:22


      Nu är det nära. Taxin kommer om 1 timme och jag vet nån som är sjukt laddad. Thailand here we come. Jag ska se om jag lyckas blogga lite på den här resan, lovar inget....   ...

Av langhed - 12 januari 2015 22:09

   

Av langhed - 16 maj 2010 22:01

Satt ute på altanen i eftermiddags och surfade på sista-minuten-resor för skojs skull. Hittade en resa till Portugal från Stockholm den 18:e maj som var billig. Och då menar jag billig. 4-stjärnigt hotell beläget alldeles vid stranden. Surfade vidare...

Av langhed - 22 mars 2009 23:09

Det har varit resans varmaste dag idag. Riktigt svettig har det varit stundtals och några i sällskapet har blivit solbrända med betoning på brända. Det har med andra ord varit poolen för hela slanten. Minna har sim och dyktränat. Det går riktigt bra....

Av langhed - 21 mars 2009 21:43

I eftermiddags tog vi en promenad ner till centrum. Tog en bild på en blomma som blommar i träden precis utanför hotellet. Otroligt vackra! Vi gick runt i lite affärer och Minna köpa sig ett par solglasögon. Själv köpte jag ett polaroidfilter till ka...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards